Veelgestelde vragen
Product
Mijn kaars zit er anders uit dan op de foto, hoe kan dat?
Onze kaarsen en kandelaren worden met de hand gegoten van 100% natuurlijke materialen. Daardoor kunnen ze iets afwijken van de foto op de website.
Branden
Hoe zorg ervoor dat ik het meest plezier heb van mijn kaars?
- Zorg ervoor dat je kaars recht staat, en niet in de buurt van brandbare objecten
- Doof de kaars pas als de hele bovenste laag was gesmolten is, zodat de kaars gelijkmatig opbrandt.
- Doof de kaars als deze gaat walmen en knip de lont iets korter
Bestellen
Kan ik maar een cadeau kopen voor 1 persoon tegelijkertijd?
Ja, doordat je tijdens de checkout je persoonlijke bericht meegeeft en het op het juiste adres moet aankomen, kan je per bestelling maar voor 1 adres tegelijk bestellen. Wil je naar een aantal adressen een troostkaars sturen? Plaats dan gewoon een nieuwe bestelling. Mocht dit invloed hebben op je verzendkosten, stuur ons dan even een berichtje, dan lossen we dit persoonlijk met jou op.
Versturen troostkaars
Wat is de levertijd?
We versturen de kaars binnen maximaal 2 werkdagen. Zodra je kaars verstuurd wordt ontvang je een track & trace code. Mocht je de kaars sneller nodig hebben, stuur dan gerust even een berichtje, dan kijken we of we dat voor je kunnen regelen.
Hoe weet ik of mijn cadeau verzonden is?
Wij versturen de pakketjes met PostNL. Zodra wij deze verzenden ontvang jij als gever een email met de track & trace zodat jij weet wanneer het cadeau ontvangen wordt.
Kunnen jullie versturen naar het buitenland?
We versturen door heel Nederland en Belgie. Wil je heel graag iets sturen naar iemand die verder weg woont? Dan helpen we je natuurlijk graag. Stuur ons gerust een email met de details, zodat we je kunnen laten weten wat we kunnen doen.
Kan ik de kaarsen ook afhalen in plaats van versturen?
Afhalen kan in Haarlem of in Amstelveen, maar niet altijd. Stuur ons een email om te zien wat we voor je kunnen doen.
Retourneren
Mijn kaars is gebroken aangekomen, wat nu?
We verpakken onze artikelen zorgvuldig om te voorkomen dat ze beschadigen. Mocht dit toch gebeurd zijn, maken we dat natuurlijk graag goed. Stuur ons een email met de details zodat we kunnen kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Gepersonaliseerde en gebruikte/gebrande kaarsen kunnen uiteraard niet worden geretourneerd. Neem contact met ons op voor instructies in het geval je een kaars met een standaard tekst retour wilt sturen.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Een terugbetaling gebeurt maximaal 10 werkdagen nadat je product ongebruikt en onbeschadigd door ons is ontvangen.